Programa Argó 2017

Enguany,   estem molt contents d’anunciar que 6 alumnes del centre realitzaran el seu Treball de Recerca dins del Programa Argó. Això vol dir que els treballs d’aquests alumnes seran assessorats directament per professors de la Universitat Autònoma de Barcelona, establint-se així un pont entre l’ensenyament secundari i la universitat. Així que volem felicitar a la Júlia Alpiste, la Itziar Salazar, l’Almodis Peguera, la Cèlia Romaguera, el Pol Asbert i l’Adrià Asbert per haver estat escollits pel programa Argó i per l’oportunitat que se’ls presenta.

Esperem que aprenguin molt d’aquesta experiència i en resultin grans treballs de recerca.

A continuació us deixem unes imatges sobre l’acte d’inauguració dels Argó, que va tenir lloc el passat dilluns dia 20 de febrer.