Primers al Robocat i treball finalista del premi Josep Irla

Més bones notícies d’alumnes premiats: Els alumnes de l’extraescolar de robòtica han quedat primers en categoria júnior al Robocat Moltes felicitats a tots ells i al Mauro i al Jaume, els seus entrenadors.

D’altra banda, un dels finalistes del Premi d’Assaig Irla de Recerca Històrica del Batxillerat 2019 és el nostre alumne Artur Farriols i Raimí de segon de batxillerat  pel seu treball “Francesc Terrades i Pla (1873-1963). Cinquanta anys de l’especialitat ginecològica”. El treball ha estat dirigit pel professor Rafael Ferrer. Enhorabona ara tots dos. Sort també a la final!