Premis i distincions.

A part de l’alegria que ens fa que els 52 alumnes presentats a Selectivitat hagin aprovat, estem especialment contents de poder felicitar a l’Arlet Ferrer Baltà i a la Nit Llerena Villagrasa pels seus espectaculars resultats a les PAU. En uns exàmens a prova de nervis, han aconseguit treure un 9,2 i un 9, respectivament, de mitjana de la fase general. Formen part del reduït nombre de distingides i distingits que superen el 9 de mitjana en aquestes proves. Rebran un diploma acreditatiu, que en situació normal es lliura en un acte presidit per un alt càrrec de la Generalitat.

D’altra banda, també estem molt contents perquè el passat 23 de juliol, els relats i poesies fets per aquests 4 alumnes de l’institut van ser premiats a la 37ª  Mostra Literària d’Argentona:

• ACCÈSSIT de Poesia en categoria C (De 12 a 14 anys) per Reescrit, d‘Emma Ballesté Swart, de 3r d’ESO
  • PREMI de Poesia en categoria C (De 12 a 14 anys) per L’últim adéu, de Marina Joyce Moreno, de 2n d’ESO
  • ACCÈSSIT de Prosa en categoria  D (De 15 a 18 anys), per L’ángel i la bruixa, de Marina López Otero, de 4t d’ESO
  • PREMI Prosa en categoria D (De 15 a 18 anys) Primera Fase, de Hugo Pérez Serrano , de 4t d’ESO

Enhorabona a tots i totes!