Portes obertes, plurilingüisme i carnaval

Els passats 13 i 18 de març vam fer la jornada de portes obertes. El dia 13 vam explicar l’ESO, el batxillerat i batxibac i el 18 de març l’ESO. En ella vam explicar i els projectes i ensenyaments de l’institut, i alumnes nostres de 1r d’ESO van desmitificar en aquest vídeo els neguits dels primers dies.  Precisament, en relació a una de les nostres prioritats volem destacar que recentment, per celebrar el dia internacional de les llengües maternes, vam fer diverses gravacions d’alumnes que ens ensenyen la inesperada riquesa lingüística que tenim al nostre centre. Són gravacions que formaran part d’una exposició virtual . Aquí teniu el vídeo promocional.

Una altra prioritat de l’institut és la cohesió. I la recent celebració de carnaval ens va donar l’oportunitat de fomentar-la tot i celebrant aquesta entranyable festa:

Trobareu encara més imatges al Twitter de l’institut

1 comentari