Copa Cangur, The Fonix, traducció.

Ja tenim classificats per a la segona fase del concurs de llengua anglesa The fonix. Són:1eso: Natalia Martin, 2n eso Mireia Recolons, 3r eso Anaïs Barberan, 4t eso Bruna Busquets, 1 btx Pol Morales i 2n btx Joana Collet. Els trobareu també al twitter Enhorabona a tots ells i sort per al dia 25: http://the-fonix.org/info25febrer2017.html

I també tenim els que ens representaran el dia 10 de març a la segona fase del concurs de traducció de la UPF francès-català ESO: Bruna Busquets, Joana Recolons, Maria Hernández i Laia Batlle. En el cas de Batxillerat seran Alba Calvo i Marina Duran i Oriol García. Sort a totes i a l’Oriol!

Una altra notícia destacable és que el 26 de gener d’enguany un equip de l’INS Argentona participà en la Copa Cangur 2017 a l’INS Damià Campeny de Mataró, on es celebrà la fase local. La Copa Cangur és un concurs matemàtic que es celebra per equips, i on els alumnes competeixen amb equips d’altres centres en la resolució de problemes i enigmes matemàtics. Els alumnes que formaren part de l’equip foren Oriol Massagué, Ariadna González, Biel Cassà i Guillermo Sáenz de 3r d’ESO, i Francisco Sánchez, Andrea Trilla i Laura Solà de 2on d’ESO. La competició va transcórrer en un magnífic clima d’esportivitat i l’alumnat es va mostrar molt content de participar en el certamen. L’equip es classificà finalment en la setena posició. Aquí els teniu: