Nombroses activitats i 5000 llibres!

Tot seguit, un resum de les diferents activitats del mes de maig, junt amb algunes de les fotos.. Però comencem amb una molt bona notícia: ens plau comunicar-vos que recentment hem catalogat el número 5000 a la nostra biblioteca!  Ha estat, per casualitat, un exemplar més d’un clàssic inmortal, El Quijote. Avui, que tot és digital, disposem de més de 5000 petites joies supervivents en aquest estimat espai. No és la biblioteca d’ Alexandria, encara que sobreviu i està activa. Es diu aviat, però és la feina que, com a formiguetes, hem fet des de fa uns quants anys.  Agrair a tothom  que hi ha posat el seu granet de sorra.

Anem ara a les sortides:

6 de maig: Univers d’emocions a 3r d’ESO:

8 de maig: Alumnes del Servei Comunitari de 4t d’ESO, amb alumnes de 4t B, 4t F i 4t G van participar al Clean Up Day d’Argentona, contribuint a fer un món “entorn” millor, però més net, segur.

Tallers del Servei Comunitari del cicle de l’aigua per a primària:

11 de maig: Dia de platja i exercici pels alumnes de 2n d’ESO D i 2n d’ESO G (també hi ha hagut sortides a la platja a 1r i 4t d’ESO).

12 i 21 de maig: 3r d’ESO a Mataró, gaudint d’una jornada de vela i esports aquàtics.

21 de maig, 2n de batxillerat també surten!

Aquesta activitat Part d’aquestes activitats han comptat amb la col·laboració d l’Ajuntament d’Argentona.