Més reconeixements: The Fonix i Aquae

Als èxits literaris i de Robòtica informats en un dels darrers articles, cal afegir-ne dos més:

D’una banda, el projecte presentat al concurs d’anglès The Fonix, de les alumnes Noa Bermejo, Paula Mallor, Maria Trilla i Dolça Rodríguez, supervisat pel professor Jaume Buera, i que molts de vosaltres heu votat a Youtube, ha quedat com a primer finalista del concurs. A part de la seva feina brillant, també ha estat important el suport de la comunitat educativa amb els vostres més de 500 “likes”. Ara els espera la final el dia 1 de juny en la que hauran d’exposar en llengua anglesa el seu projecte.. Molta sort!!

I també hem de felicitar la nostra alumna de primer de batxillerat Ariadna González Navarro, donat que el seu treball SeaEnergy que proposa un sistema per aprofitar el moviment de les onades del mar i que ja va guanyar diversos premis a l’Exporecerca Jove, també és finalista. En aquest cas ho és al premi aquae . El veredicte, el proper 22 de maig a Madrid. Moltes felicitats per l’èxit aconseguit per l’Ariadna i l’exprofesor del centre Ivan Nadal. Sort a la final!