Lliurament premis Cangur. Sisens a The Fonix

El passat 15 de maig, al Teatre Poliorama, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis de la Prova Cangur de Matemàtiques 2018. Com ja vam informar, el nostre alumne Guillem Massagué Querol va quedar 4t de Catalunya del nivell de 4t d’ESO, en el que hi van participar 10111 alumnes.

A l’èxit del Guillem voldríem afegir també l’excel·lent resultat del grup de 3r que van presentar el seu treball #Agreen Argentona al concurs d’Anglès The Fonix. La Paula Mallor García, en Francisco Sánchez Lledó i la Maria Trilla Darbra van quedar sisens de Catalunya. Es dona la circumstància que, quant a la valoració del jurat van quedar empatats amb els primers. Ens va fallar la valoració del públic. El curs que ve a per el primer lloc!