Lliurament dels diplomes de baccalauréat a la primera promoció Batxibac de l’Institut.

Els exalumnes Laia Batlle, Guillem Massagué, Nadine Molina, Jon Morales, Maria Roca i Carla Vellvehí el passat 16 de juliol van rebre de mans d’Antoni Izquierdo els seus diplomes de baccalauréat. Aquest diploma francès prové de l’Académie de Toulouse i el reben juntament amb el de batxillerat, després d’haver cursat el programa de doble titulació Batxibac.
Durant l’acte, que va tenir lloc ahir a l’Institut, els recent diplomats van compartir amb l’alumnat de francès que començarà al setembre aquest programa, la seva experiència com a estudiants universitaris a Catalunya però també als Països Baixos, Suïssa i França .
També se’ls va lliurar els diplomes DELF B2.
Va conduir l’acte la professora Gemma Gimeno, cap de seminari de francès i coordinadora del programa Batxibac qui, juntament amb l’altra professora del programa Inma Rozas, va desitjar als nou diplomats “tout le bonheur du monde”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *