Jornades esport adaptat 3r i 4t ESO

Aquest divendres els alumnes de 3r i de 4t d’ESO han realitzat una diada d’esports adaptats al poliesportiu d’Argentona. Aquesta activitat, organitzada pel departament d’educació física del centre, ha permès als alumnes comprovar la dificultat que suposa realitzar un esport amb algun tipus de discapacitat o minusvalidesa. Per fer aquesta jornada, hem comptat amb esportistes paralímpics que els fan de monitors i els ensenyen les normes de les diferents disciplines, i també de l’equipament necessari per a poder practicar els diferents esports.

En el següent passador de diapositives teniu una mostra de com ha esdevingut la jornada: