Jornada contra la violència de gènere: tria la porta violeta

El 25 de Novembre, dia contra la violència de gènere, els alumnes de l’optativa de Disseny han fet diverses actuacions reivindicant la violència masclista que pateixen moltes dones. Amb el nom “tria la porta violeta” basada en la cançó de Rozalen, s’ha fet un vídeo contra la violència de gènere i actuacions per al centre com el disseny de mascaretes, transformació de les portes del centre en portes violetes o el disseny de cartells. A continuació podeu veure les diverses actuacions. Desitgem que us agradi!!

Aprofitem per adjuntar l’enllaç al Blog de plàsticaon podreu veure la resta d’activitats que han anat realitzant els alumnes.