Premis humanístics, tecnològics i a les PAU

Cap a final de curs és temps de recollir allò que s’ha sembrat. Això és el que ha passat amb el que de manera constant han fet molts dels nostres alumnes, i que ha motivat que part d’ells tinguin, a part de merescudes bones notes, diversos reconeixements. Més enllà de les notícies que ja vam difondre, us n’expliquem tot seguit d’altres relacionades amb les humanitats, la tecnologia i la distinció de dos alumnes a Selectivitat.

• Els nostres alumnes Mireia Recolons Roher (4t d’ESO), Marta Mas Majó (3r d’ESO) i Hugo Pérez Serrano (3r d’ESO) van ser premiats el passat 13 de juny a la Mostra Literària d’Argentona.

• Per acabar, una molt bona notícia que tornarem a reflectir més endavant donat que el proper dia 19 de juliol els alumnes Bruna Busquets Fàbregas i Gerard Calvo Bartra rebran la distinció que atorga el Govern de la Generalitat als estudiants amb una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU. Enhorabona Gerard i Bruna!!

1 comentari