EQUALITZACIÓ (Mindfulness per a alumnes de cicle superior, batxillerat i professors)

Des del curs passat l’Institut va encetar una activitat de Mindfulness dirigida a alumnes i professors, amb la intenció de crear un espai per equilibrar-nos física i mentalment i guanyar en presència i benestar. L’activitat és dirigida pel professor del centre, Benito Gallardo, que en el següent vídeo ens fa cinc cèntims dels objectius de la mateixa:

EQUALITZACIó – Institut Argentona from B G D on Vimeo.

1 comentari

1. Ana Diaz

Us felicito per aquesta excel·lent iniciativa. És molt important saber aturar-se i prendre consciència per poder aprofitar al màxim el moment, ja sigui de treball, d’estudi o d’oci.