“Equality for all Coop.” Cooperativa dels alumnes de 3r d’ESO

“Equality for all Coop.”la cooperativa creada per alumnes de 3r d’ESO per la conscienciació de les desigualtats

El passat dilluns 9 de desembre els alumnes de l’optativa d’emprenedoria van registrar la cooperativa creada amb finalitats socials.

Un any més, l’optativa d’emprenedoria ha portat a terme el projecte de creació d’una cooperativa però, aquest any, les activitats de la cooperativa giraran sota el lema de la igualtat. Aquest projecte té dues finalitats, per una banda, formar als alumnes des del àmbit teòric i pràctic sobre la creació i funcionament d’una cooperativa i, per altra banda, conscienciar i visibilitzar sobre les diferents desigualtats que la societat està patint des de diferents àmbits (socials, de gènere etc.).

La primera fita important ha sigut la formalització de la cooperativa a les oficines de l’OAC de l’Ajuntament d’Argentona, a on ens van atendre molt amablement. Seguidament, el regidor de Promoció Econòmica, Àngel Puig, i l’alcalde, Eudald Calvo, ens van rebre al seu despatx i vam tenir l’oportunitat d’exposar el nostre projecte.

Aprofitem per donar les gràcies per l’interès mostrat així com també pel suport rebut durant tot el procés de creació.

Sota l’eslògan “contra la desigualtat, la nostra és la millor societat”, els alumnes d’emprenedoria continuaran treballant amb diferents accions que més endavant informarem.

Us deixem  el link per escoltar l’entrevista que Ràdio Argentona va realitzar als alumnes d’emprenedoria Marcos i Berta. ENTREVISTA

Els alumnes de l’institut explicant el projecte a l’Alcalde.