Concurs Cultura Clàssica Odissea 2017

logo_odisea_mov

Els alumnes de segon de batxillerat humanístic han participat al CONCURS DE CULTURA CLÀSSICA ODISSEA 2017.

Durant una setmana, cada dia la Secció Catalana ha publicat tres preguntes sobre el món clàssic. El darrer dia es proposava una gran pregunta que es podia resoldre només contestant 11 preguntes que els servien de pista.

Enguany s’hi han presentat 400 grups a Catalunya. El tema de les preguntes era LA POLÍTICA A GRÈCIA I ROMA.
Els nostres alumnes han quedat en la posició 32ª.
Ho han fet molt bé i, el que és més important, s’ho han passat encara més bé concursant.
FELICITATS.