Concurs CocaCola

El dia 12 de març, a les 11: 00h va començar la prova de el concurs “Jóvenes Talentos” de relat curt de la Coca Cola. Aquest any, a causa de les circumstàncies, s’ha hagut de dur a terme d’una manera una mica diferent. Els alumnes, en aquest cas, han participat des del propi centre i des d’una de les sales d’informàtica en què, de 11:00 a 13:00h han estat escrivint i han deixat volar la seva imaginació tenint en compte l’impuls creatiu ofert per l’organització del concurs. Els participants d’aquest any han estat alumnes de 2n ESO, com és habitual, però, a més, alguns alumnes de 3r ESO que l’any passat no van poder participar-hi. Volem desitjar-los molta sort a Queralt Rovira, Verónica Sánchez, Jordi Collet, Jordi Ollés, Norma Pujol, Laia Trilla i Dàlia Rodríguez !!

Gràcies!