Concert de Nadal 2019; tornen els del Batxibac

Un any més, els alumnes de l’institut han pogut gaudir del Concert de Nadal a la Sala d’Argentona, Aquest concert l’han estat preparant tot el trimestre els alumnes del conjunt instrumental i del conjunt coral del nostre centre. Agrair la feina feta als professors de música Ana Segura, Tània Camacho i Xevi Altesa, que aconsegueixen, amb molta feina i perseverança,  que la música en aquest institut tingui el lloc que mereix.

També agrair a l’ajuntament d’Argentona que ens ofereixi l’espai de la Sala per a fer el concert, on tot llueix molt més.

Aprofitem la notícia per informar del retorn de Marsella del alumnes del Batxibac i la difusió de diverses fotos aquí. A continuació podeu veure tot el repertori del Concert de Nadal d’enguany: