Una bona notícia i informació optatives 2n i 3r

Comencem el curs amb una molt bona notícia, que completem al final amb la informació de les optatives del curs 2019-20. Com ja vam anunciar, la nostra alumna de primer de batxillerat Ariadna Gonzalez Navarro va ser seleccionada per representar Espanya al Stockolm Junior Water Prize. Doncs bé, el passat 26 d’agost el seu treball va ser valorat entre les cinc millors propostes del certamen. Finalment, però,  la proposta guanyadora va ser la d’Austràlia. Això sí tots els participants a la final van ser obsequiats amb un sopar de gala amb els reis de Suècia! Enhorabona a l’Ariadna i a l’Ivan Nadal, que l’ha assessorat en tot moment.

En relació a les optatives, en podeu consultar aquí les de 1r a 3r d’ESO. Els alumnes de segon i tercer han de portar omplerta la tria el dimecres dia 4 de 9 a 10 a consergeria. Els de primer ho faran els primers dies lectius.