Cartells sobre el Canvi Climàtic

Des de la cimera del que va ser anomenat El Club de Roma al 1972, el Canvi Climàtic està a l’agenda de molts països del món. Aquesta vegada, la Cimera s’està fent a Madrid fins el 13 de desembre. Malauradament,sembla que les paraules i les intencions van per davant dels fets i no hi són tots els països que hi haurien de ser.

A l’assignatura de Geografia de 2n de batxillerat, el Canvi Climàtic és un tema que treballem des de la perspectiva científica: treballant les causes, els efectes i les possibles solucions. Una de les activitats que han fet els alumnes ha estat treballar el documental ” Before the Blood”, entre les activitats de consolidació, els alumnes havien de fer un Cartell (fent servir l’editor online Canva) on apareguessin conceptes i frases del documental que creien que eren remarcables o que els havien impactat.

Aquests són alguns dels cartells que han realitzat: