Banc de Sang i Teixits, Servei Comunitari

El trimestre passat, el 4 de desembre, els alumnes que participen al Servei Comunitari del Banc de Sang i teixits van poder visita les instal·lacions del Banc de Sang que es troben a Barcelona. Va ser una visita molt interessant, primer, la Silvia Delgado (promotora del Banc de Sang) ens va fer una xerrada explicant-nos nocions bàsiques de biologia relacionades amb la composició de la sang i dels teixits, les característiques de les cèl·lules mare i les malalties hematològiques.  Per després explicar quina era la funció del Banc de Sang i teixits i com aquestes donacions salven vides. Un cop acabada la xerrada, vam realitzar una visita guiada per les instal·lacions: veient els laboratoris d’analítiques, l’àrea de classificació, les neveres de conservació, etc.

Aquesta és la primera de les activitats que realitzen els alumnes d’aquest Servei Comunitari, perquè l’objectiu del servei és fer difusió de la campanya de donació de sang que hi haurà al municipi d’Argentona el dimarts 12 de febrer a la Plaça Nova de 17 a 21 hores. Aquestes setmanes els alumnes han creat el logo de la campanya, aquests han estat els logos guanyadors:

A continuació podeu veure algunes fotografies de la sortida de desembre al Banc de Sang i Teixits.