“Autòpsia” de les papereres

L’assemblea de delegats/des juntament amb el claustre de professorat de l’institut considerem prioritari la correcta gestió de les deixalles en l’àmbit escolar i la minimització dels residus generats. És per això, que aquesta setmana hem realitzat amb alumnat voluntari i amb la col·laboració de la regidoria de Medi Ambient de l’ajuntament d’Argentona, una “autòpsia” de les papereres del pati.
Aquesta actuació permetrà conèixer si l’alumnat de l’institut separa la brossa correctament i decidir diverses actuacions de millora.