Representants al MEP i a The Fonix

Ja tornem  tenir entre nosaltres dos dels alumnes que han representat Catalunya al Projecte de Model de Parlament Europeu (MEP) a la fase espanyola d’aquesta experiència. Es tracta dels alumnes de primer de batxillerat Pol Asbert Pérez i Júlia Alpiste Gruas.

Aquests alumnes, junt amb els altres representants catalans i els de les altres comunitats autònomes, han estat a León debatent des del dijous 24 de febrer sobre la crisi dels refugiats, el treball irregular, el comerç d’armes i la discriminació de la dona al mercat laboral. Les conclusions d’aquestes jornades seran presentades al Parlament europeu.

"Foto de família" dels representants catalans al MEP“Foto de família” dels representants catalans al MEP.

D’altra banda, aquest mateix cap de setmana, el dia 25, les representants de l’institut a The Fonix han participat a la fase catalana. Aquestes són les participants de 1r, 2n i tercer d’ESO:

image1Natàlia Martín image11Mireia Recolons img_3070Anaïs Barberan

La resta de participants han estat:  4t eso, Bruna Busquets; 1 btx, Pol Morales i 2n btx, Joana Collet. Sort a tots ells!