Alumna finalista de Ficcions i bona classificació al RoboCAT

L’alumna de 4t d’ESO Mireia Recolons Roher és una de les finalistes del concurs literari Ficcions. El resultat definitiu del concurs es farà públic l’auditori del CaixaForum el dia 21 de maig a les 17h. Aquest és el seu escrit. Enhorabona Mireia! I sort a la final.

Èxit també per als alumnes de l’extraescolar de robòtica ja que un dels grups va quedar vuitè al concurs RoboCAT i 5 alumnes del nostre Institut van participar a la competició de robòtica. L’objectiu era construir i programar un robot perquè pogués traslladar el màxim de projectils (taps de suro) al camp de competició contrari. La final es celebrarà el proper dissabte 11 de maig a l’Escola Els Estanys de Platja d’Aro., Enhorabona i molta sort!