Voluntariat Burriac Xtrem, Banc de Sang, Gran Recapte i Llar Santa Anna

El Servei Comunitari de l’institut ja està en ple funcionament!

Primer de tot, felicitar als alumnes que han participat com a voluntaris de la Burriac Xtrem, des del Grup de Muntanya ens han dit que els alumnes van treballar amb entrega, il·lusió i  moltes ganes. Bona feina nois/es!

Una menció també pels alumnes que han participat aquest divendres i dissabte en el Gran Recapte d’Aliments, segur que han recollit molts aliments i que les hores invertides han valgut molt la pena.

Un altre entitat on els alumnes poden fer el voluntariat és El Banc de Sang i Teixits. El passat dimecres, vam anar de sortida al Banc de Sang amb els alumnes que faran de voluntaris en una campanya de donació de sang que es farà a Argentona al febrer. Ja us aniran informant!

I per últim, ja fa unes setmanes que els alumnes de la Llar d’avis Santa Anna ja estan acompanyant als avis i a les àvies en el seu dia a dia a la llar, ajudant a dinamitzar les activitats i, sobretot, fent-los companyia.