Sortida a l’institut Thos i Codina

Aquesta sortida s’emmarca dins de l’orientació educativa postobligatòria que es fa als alumnes dels itineraris pràctics i de l’aula d’adaptació curricular. La sortida va consistir en una xerrada informativa sobre els Cicles de Grau mitjà de manera general: com si accedeix, quins mòduls són comuns, quines famílies hi ha, etc. I també ens van explicar el cicles formatius que ofereixen en el centre que són:

• Activitats Comercials (LOE. Dos cursos. FP DUAL)
  • Gestió Administrativa (LOE. Dos cursos. FP DUAL)
  • Sistemes Microinformàtics i Xarxes (LOE. Dos cursos)

Després de la xerrada els alumnes van anar a veure les instal·lacions i les aules on es realitzen aquests cicles formatius, tant els de grau mitjà com els superiors.

A continuació podeu veure algunes imatges de la sortida: