Cooperativa “Small Coop” (Optativa Emprenedoria 3r ESO)

El passat dimarts 13 de novembre, els alumnes de l’optativa d’emprenedoria van registrar formalment la  cooperativa “Small Coop” a l’Oficina d’Atenció Ciutadana situada a l’ajuntament d’Argentona. D’aquesta forma, els nostres alumnes han pogut conèixer de primera mà els passos a seguir per a constituir-la, aportar la documentació necessària prèviament treballada a classe i, a més, tindre l’oportunitat de presentar personalment el projecte a l’alcalde Eudald Calvo, que ens va acollir molt amablement al seu despatx. Seguidament, la professora de l’optativa Susanna Llombart, i l’alumna designada com a presidenta de la cooperativa per votació dels socis (alumnes), Glòria Serra, van atendre Ràdio Argentona per començar a fer difusió d’aquest projecte.

Amb aquesta optativa, els alumnes aprenen tot el relatiu a la creació d’una cooperativa, al funcionament de la mateixa, així com també a definir totes les accions relatives a la comunicació, publicitat i venda del seu producte. Els beneficis que obtinguin seran destinats a un projecte social.  Treball en equip, motivació i col·laboració són imprescindibles per portar endavant aquest projecte!

Moltes gràcies a Ràdio Argentona, Ajuntament d’Argentona i Institut d’Argentona pel recolzament, foment i difusió d’aquestes iniciatives.

Alumnes de l’optativa enregistrant formalment la cooperativa a
              l’ajuntament