Antibiotic Resistant Bacteria (ARB)

Seguint amb el projecte GEP (Grup Experimental Plurilingüe) tots els alumnes de 3rd’ESO han realitzat bona part dels desdoblaments de biologia en anglès. L’objectiuha estat augmentar la competència en llengua anglesa dels nostres alumnes en el context científic, camp on l’anglès és la llengua predominant.
Aquest curs hem contat amb la col·laboració d’una auxiliar, Alicia Jones, procedent d’Atlanta cedida pel departament d’ensenyament.
A continuació us mostrem un petit recull del treball d’aula realitzat pels nostres alumnes en el marc del projecte “Antibiotic Resistant Bacteria (ARB)” en forma de vídeo.
Aprofitem per felicitar als alumnes de tercer per la bona predisposició i l’interès que han mostrat. Alguns fins hi tot s’han atrevit a presentar el què han après a aquells alumnes de 3r de primària que dins del mateix projecte GEP realitzen també classes de medi en anglès.