Taller Mescles i de suport vital bàsic

Els alumnes de 6è de l’escola de Les Fonts i els alumnes de 5è de les escoles de Bernat de Riudemeia i de l’escola d’Argentona, han vingut a l’institut a fer un taller de mecles conduït per alumnes de 2n d’ESO. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé!

D’altra banda, alumnes de primer de batxillerat han realitzat un taller de Suport Vital Bàsic als alumnes de l’escola Bernat de Riudemeia.

A continuació us deixem un tast en forma d’imatges del primer taller i us adrecem al nostre Twitter per les del segon.