Nous alumnes

Recentment s’ha acabat el procés de preinscripció i com cada curs, esperem la presència de nens i nenes que s’incorporin a l’institut, i que provenen de les escoles de la localitat. I també a uns pocs de localitats properes.

Cada any estem molt contents d’acollir-los un matí i ensenyar-los l’institut, aprofitant per explicar-los una mica del nostre funcionament. Però malauradament. enguany no ha estat possible.

Desitjaríem que aquest vídeo que trobareu tot seguit servís com a visita virtual a l’interior de l’institut i a descobrir també una mica del dia a dia del nostre centre. Prometem fer-ne una de presencial amb els nous  i noves alumnes al setembre, abans de l’inici de curs.