Exposicions a l’Aula d’Extensió Universitària

El dijous dia 16 de Gener, les alumnes Marina Martínez i Berta Pi van presentar els seus respectius treballs de recerca a l’Aula d’Extensió Universitària d’Argentona.

A continuació teniu el nom del Treball i un abstract del mateix:

MORT I SOCIETAT A CAHUACHI, Marina Martínez Cortés
L’objecte d’estudi del present treball de recerca és la cultura Cahuachi, un centre cerimonial de la cultura Nazca (Perú) que va viure la seva època d’esplendor entre l’any 1 i el 500 dC, a partir dels estudis de les excavacions realitzades a El Trigal. Però Cahuachi no només és un territori, no és només un lloc; Cahuachi s’aixeca sobre els fonaments d’una cultura, d’una ideologia i d’unes creences. Però qui liderava Cahuachi? Qui va fer que fos com fos? Qui s’aixecava al capdamunt de la piràmide jeràrquica? Si és que n’hi havia una… Aquestes són algunes de les qüestions que s’han volgut abordar en la realització d’aquest treball.

LA RESISTÈNCIA ALS ANTIBIÒTICS, Berta Pi Benavent
En el present treball de recerca s’ha estudiat la crisi de la resistència als antibiòtics, la qual afecta a tots els països del món, i entre els quals es troba també l’Estat espanyol. Aquesta problemàtica fa dècades que ha esdevingut un problema sanitari global de gran importància, bàsicament però, el que més preocupa als professionals és la multiresistència, que va més enllà de la resistència “simple” i compromet la salut de molts pacients.

En el següent vídeo podeu veure les exposicions dels treballs:

Informem que el proper dijous dia 30 de gener hi haurà les exposicions de les alumnes Ariadna González Navarro, sobre el  seu treball Sea Energy Project i les alumnes Gisela Serra i Paola Muñoz, que exposaran el seu treball: Paper o píxels?  Us animem a anar-hi, són treballs molt interessants.