Bon Nadal. recuperació de matèries pendents

Com cada curs, acomiadem el Nadal amb diverses activitats i el ja tradicional concert, del qual més avall teniu un recull.
Aprofitem per recordar que és important que els alumnes amb matèries pendents de cursos anteriors utilitzin aquests dies per realitzar les tasques necessàries per preparar-les i per poder-se… Llegeix més»

“Autòpsia” de les papereres

L’assemblea de delegats/des juntament amb el claustre de professorat de l’institut considerem prioritari la correcta gestió de les deixalles en l’àmbit escolar i la minimització dels residus generats. És per això, que aquesta setmana hem realitzat amb alumnat voluntari i amb la col·laboració de la… Llegeix més»

Treballs de recerca premiats