Cursa solidària d’orientació

Com podreu veure tot seguit, la part pràctica del treball de recerca de la Mireia Massagué Querol, de segon de batxillerat, ha estat tot un èxit: molta participació i molts companys ajudant-la.
Volem agrair des d’aquí aquest suport desinteressat dels seus companys i de la tutora… Llegeix més»

Servei Comunitari, la Burriac Xtrem.

Aquest cap de setmana els alumnes han estat fent de voluntaris en la cursa que organitza el Grup de Muntanya d’Argentona, la Burriac Xtrem. Els alumnes han estat servint begudes i menjar als avituallaments, han repartit dorsals, han estat als punts de control, etc.
Des d’aquí,… Llegeix més»

Servei Comunitari, el gran recapte d’aliments.

El Servei Comunitari ja està en marxa!
Alumnes de 4t d’ESO ja han començat el seu voluntariat dins del projecte del Servei Comunitari. En aquest cas, han dedicat unes quantes hores del divendres i del dissabte col·laborant amb l’entitat de la Creu Roja, tot ajudant a… Llegeix més»

Contra la violència de gènere

El passat divendres 25 de novembre, l’Institut va col·laborar amb l’Ajuntament a l’acte contra la violència de gènere. A les 12:00h l’alumnat de l’optativa de 4t de plàstica va fer una representació contra la violència masclista. Posteriorment els joves de l’espai jove (i alumnes de… Llegeix més»

Participació al MEP

Els nostres alumnes Júlia Alpiste, Clara Lloret i Pol Asbert ens representen aquests dies durant les jornades del Model de parlament Europeu, debatent respectivament sobre els refugiats, la discriminació de la dona en el món laboral i el comerç armamentístic a Europa.
Podeu veure imatges i… Llegeix més»