CLEAN UP DAY, Argentona 8 de maig

L’Ajuntament d’Argentona, i les entitats Burriac Runners, del grup de muntanya d’Argentona, el Consell per la República, Friday for Future i l’alumnat del Servei Comunitari 4t d’ESO de l’Institut d’Argentona , organitzem aquesta activitat voluntària pel proper dissabte 8 de maig per a la millora… Llegeix més»

Activitat Rodes, 1r d’ESO.

El departament d’Educació Física ha organitzat tota una sèrie d’activitats per tal de treballar la coordinació i els diferents tipus d’equilibri amb els alumnes de 1r d’ESO. Una activitat de caràcter cooperatiu però alhora recreatiu, i això sí, tot  sobre rodes.
A continuació podeu veure un… Llegeix més»

Concurs CocaCola

El dia 12 de març, a les 11: 00h va començar la prova de el concurs “Jóvenes Talentos” de relat curt de la Coca Cola. Aquest any, a causa de les circumstàncies, s’ha hagut de dur a terme d’una manera una mica diferent. Els alumnes,… Llegeix més»

8M Dia de la Dona