Reunions d’inici de curs

La situació sanitària actual fa inviable la realització de les reunions de pares i mares d’inici de curs amb el format habitual. Es faran, per tant, telemàtiques amb el calendari i enllaços següents. Rebreu l’enllaç d’invitació per part de la coordinadora de cada nivell o del tutor/a de grup. Si en el procés d’entrar a la reunió us demana un correu gmail i no en teniu, hi podreu accedir dels del correu @insargentona del vostre fill/a.

Calendari de reunions

Inici de curs 2020-21

Com ja deveu saber, les classes comencen el proper dia 14 de setembre a les 8. En en el cas dels alumnes de primer d’ESO se’ls farà una acollida de dures hores el proper dijous 10 de setembre de 12 a 14, de la que us informarem per correu i reunió telemàtica. L’alumnat de 1r que fa el curset de francès aquest dia el faran de 9 a 12h.

En aquest enllaç teniu les llistes d’alumnes per grups (majoritàriament entre 20 i 25 alumnes) i es podrà consultar aquí la ubicació de l’aula de cada grup; i en aquest altre enllaç la ubicació que caldrà respectar durant els patis.

Serà un curs especial, amb un pla organitzatiu diferenciat. en el que ens trobarem amb controls de temperatura, neteja de mans i espais, ventilació d’aules, taules separades, entrades i sortides esglaonades (consulteu-les) i mascareta. Una part important d’aquest pla són les Instruccions que haurà de tenir presents l’alumnat.

En cas de sospita que algun alumne/a o professor/a patís la malaltia, en aquesta pàgina teniu quin seria el procediment d’actuació (en coordinació amb el CAP o CUAP si fos fora d’horari). També hi trobareu el que cal tenir present abans de venir a l’institut.

Estem convençuts que amb bona voluntat per part de tots plegats minimitzarem els riscos inherents a la necessària reobertura d’escoles i instituts.

Que tingueu tots un bon inici de curs!!

Premis i distincions.

A part de l’alegria que ens fa que els 52 alumnes presentats a Selectivitat hagin aprovat, estem especialment contents de poder felicitar a l’Arlet Ferrer Baltà i a la Nit Llerena Villagrasa pels seus espectaculars resultats a les PAU. En uns exàmens a prova de nervis, han aconseguit treure un 9,2 i un 9, respectivament, de mitjana de la fase general. Formen part del reduït nombre de distingides i distingits que superen el 9 de mitjana en aquestes proves. Rebran un diploma acreditatiu, que en situació normal es lliura en un acte presidit per un alt càrrec de la Generalitat.

D’altra banda, també estem molt contents perquè el passat 23 de juliol, els relats i poesies fets per aquests 4 alumnes de l’institut van ser premiats a la 37ª  Mostra Literària d’Argentona:

• ACCÈSSIT de Poesia en categoria C (De 12 a 14 anys) per Reescrit, d‘Emma Ballesté Swart, de 3r d’ESO
  • PREMI de Poesia en categoria C (De 12 a 14 anys) per L’últim adéu, de Marina Joyce Moreno, de 2n d’ESO
  • ACCÈSSIT de Prosa en categoria  D (De 15 a 18 anys), per L’ángel i la bruixa, de Marina López Otero, de 4t d’ESO
  • PREMI Prosa en categoria D (De 15 a 18 anys) Primera Fase, de Hugo Pérez Serrano , de 4t d’ESO

Enhorabona a tots i totes!

Reconeixement en innovació pedagògica

Enguany el Departament d’Educació ha reconegut el Pla de millora  d’orientació educativa i acció tutorial de l’institut d’Argentona com a Pràctica educativa de referència d’innovació pedagògica després de passar el procés de validació de la comissió territorial i central del Departament d’Educació encarregada de valorar les pràctiques presentades.
Aquest… Llegeix més»

Matrícula 2020-21

El Departament d’Educació ha publicat la llista d’alumnes admesos a l’ESO. La podeu consultar des d’aquí. A aquesta llista correspon afegir-hi a AlKaSo a 1r d’ESO, i a IlKaSo, de 3r que per error no van ser introduïta a l’aplicació informàtica. I també a… Llegeix més»

Carpeta i logo XXV aniversari

L’intent de celebració del 25è aniversari ens ha deixat l’enginyós logo d’en Manel Cusachs Gil de 2n d’ESO. I heu vist que ja tenim disseny per la carpeta del curs vinent? Felicitats a l’Ana Martín Rebollo de 4t d’ESO que és qui l’ha dissenyat.
Gràcies a tots dos!
Llegeix més»

Nous alumnes

Recentment s’ha acabat el procés de preinscripció i com cada curs, esperem la presència de nens i nenes que s’incorporin a l’institut, i que provenen de les escoles de la localitat. I també a uns pocs de localitats properes.
Cada any estem molt contents d’acollir-los un… Llegeix més»