Jornades de portes obertes

Els dies 9 i 11 de març a les 18:30 seran les jornades de portes obertes. En elles, informarem de les característiques de l’institut i les seves instal·lacions.
El calendari de presentació de sol·licituds de preinscripció per a l’ESO era del 23 de març a l’1… Llegeix més»

Dia Internacional de la Dona

Avui, en motiu del Dia Internacional de la Dona (8M), hem tingut instal.lat un fotomatón al pati. L’alumnat i el professorat del centre hem pogut fer-nos fotos per reivindicar el poder de canvi que portem a dins. L’activitat ha estat dinamitzada per la regidoria de Joventut de… Llegeix més»

Dia mundial del càncer infantil

El dia 5 de febrer, dia mundial del càncer infantil  el dia mundial del càncer infantil. el professorat de l’institut ha col.laborat amb 50 gorres per ajudar l’associació Afanoc, entitat que treballa per ajudar infants i famílies afectats per aquesta malaltia.

Esquiada 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO ja han arribat a les pistes sense problemes i han passat un dia fantàstic. El segon dia també va estar a l’alçada del primer. Aviat les darreres activitas i.. cap a casa a descansar i agafar forces per dijous. Moltes… Llegeix més»