Concurs CocaCola

El dia 12 de març, a les 11: 00h va començar la prova de el concurs “Jóvenes Talentos” de relat curt de la Coca Cola. Aquest any, a causa de les circumstàncies, s’ha hagut de dur a terme d’una manera una mica diferent. Els alumnes,… Llegeix més»

8M Dia de la Dona

Durant la setmana del 8 al 12 de març, amb motiu del Dia internacional de la Dona, vam realitzar diverses activitats a l’institut per reflexionar sobre la importància d’aquest dia. Entre d’altres, destaquem:
– Mosaic 8M a la pista de dalt del pati. Amb la dinamització… Llegeix més»

Jornada de portes obertes virtual

Atesa la impossibilitat de fer una jornada de portes obertes presencial per a tothom, aquest curs l’hem fet virtual. Amb la col·laboració de nombrosos professors, professores i alumnes hem fet un site que explica els nostres projectes i ensenya els nostres espais. El vam presentar… Llegeix més»