CLEAN UP DAY, Argentona 8 de maig

L’Ajuntament d’Argentona, i les entitats Burriac Runners, del grup de muntanya d’Argentona, el Consell per la República, Friday for Future i l’alumnat del Servei Comunitari 4t d’ESO de l’Institut d’Argentona , organitzem aquesta activitat voluntària pel proper dissabte 8 de maig per a la millora… Llegeix més»

5000 llibres a la biblioteca

Ens plau comunicar-vos que avui hem catalogat el número 5000 a la nostra biblioteca!  Ha estat, per casualitat, un exemplar més d’un clàssic inmortal, El Quijote. Avui, que tot és digital, disposem de més de 5000 petites joies supervivents en aquest estimat espai. No és la biblioteca de Alejandria, encara… Llegeix més»

Activitat Rodes, 1r d’ESO.

El departament d’Educació Física ha organitzat tota una sèrie d’activitats per tal de treballar la coordinació i els diferents tipus d’equilibri amb els alumnes de 1r d’ESO. Una activitat de caràcter cooperatiu però alhora recreatiu, i això sí, tot  sobre rodes.
A continuació podeu veure un… Llegeix més»

Concurs CocaCola

El dia 12 de març, a les 11: 00h va començar la prova de el concurs “Jóvenes Talentos” de relat curt de la Coca Cola. Aquest any, a causa de les circumstàncies, s’ha hagut de dur a terme d’una manera una mica diferent. Els alumnes,… Llegeix més»