ALUMNES I PROFESSORS BELGUES PASSEN UNA SETMANA A MANLLEU

Dins el projecte de mobilitat al batxillerat 15 alumnes i dues professores de l’escola WICO Mater Dei d’Overpelt, Bèlgica van ser a Manlleu la setmana passada.

Aquest projecte d’intercanvi lingüístic i cultural permet als alumnes belgues conèixer alguns aspectes de la nostra cultura. El dilluns es van visitar els indrets més emblemàtics de Manlleu, com ara el Passeig del Ter, el mercat del dilluns i el campanar. Durant la setmana també es va visitar Montserrat, sitges Barcelona i Vic combinant les visites turístiques amb activitats multimèdia.

Com cada any, des de l’Institut Antoni Pous es valora molt positivament aquesta col·laboració. Està previst que aquestes activitats tinguin continuïtat en els pròxims anys.

Intercanvi Manlleu Overpelt 2017