Control atmosfèric

17control

Durant el mes de febrer de 1987, Manlleu va iniciar les seves primeres anàlisis sobre la situació de la contaminació atmosfèrica a la vila. Uns anys més tard ja va pertànyer a la XVPCA (Xarxa de Vigilància i Prevenció de la Contaminació Atmosfèrica) de Catalunya i sempre amb la intervenció d’alumnat de batxillerat i professorat del l’INS Antoni Pous segons un conveni de compromís signat amb l’ajuntament de Manlleu. Hem d’afegir que el nostre institut ha estat pioner a tot Catalunya en la participació d’alumnes de secundària en el control de la contaminació atmosfèrica dins de la xarxa XVPCA i, així consta en el reconeixement que va fer el conseller de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya, Sr. Felip Puig, en una visita a la vila de Manlleu.

control