Confinat els grups de 1ESO B i C i 4rt ESO B i D

Arran de l’aparició d’un cas positiu de Covid19 entre estudiants de 1r ESO B i C, 4rt ESO B i D  s’han aplicat les instruccions del Departament de Salut i Educació. Es farà un cribratge a tots els alumnes d’aquest grup per detectar possibles casos asimptomàtics i s’ha aplicat el confinament a casa fins el dia 18 d’abril (1r ESO) i 19 d’abril (4 ESO).

Les famílies n’estan informades i durant els dies que duri el confinament, el centre posa en marxa immediatament el Pla de docència virtual, de manera que els alumnes confinats tindran classes virtuals i activitat acadèmica de totes les assignatures.

Aprofitem l’ocasió per repetir un missatge de precaució, higiene i responsabilitat a l’hora de portar la mascareta, de rentar-se les mans i de mantenir distància de seguretat entre les persones. La nova variant del virus és molt més encomanadissa i cal estar molt alerta!

El dilluns 19 d’abril els grups de 1r d’ESO i el dimarts 20 els grups de 4t d’ESO s’incorporaran a la docència presencial ja que hauran complert el temps de confinament estipulat.