Confinat el grup de 2 ESO B. S’incorpora el dia 27 de novembre

Arran de l’aparició d’un cas positiu de Covid19 entre estudiants de 2n ESO B, s’han aplicat les instruccions del Departament de Salut i Educació i s’ha fet un cribratge a tots els alumnes d’aquest grup per detectar possibles casos asimptomàtics i s’ha aplicat el confinament a casa fins el dia 26 de novembre.

Les famílies n’estan informades i durant els dies que duri el confinament, el centre posa en marxa immediatament el Pla de docència virtual, de manera que els alumnes confinats tindran classes virtuals i activitat acadèmica de totes les assignatures.

Aprofitem l’ocasió per repetir un missatge de precaució, higiene i responsabilitat a l’hora de portar la mascareta, de rentar-se les mans i de mantenir distància de seguretat entre les persones.

El divendres dia 27 de novembre el grup s’incorporarà a la docència presencial ja que hauran complert el temps de confinament estipulat.