Els alumnes de Cicle Superior hem descobert que els microorganismes estan per tot arreu!

Aquest trimestre hem començat estudiant els microorganismes, no n’haviem vist mai cap!

Vam començar per preparar petites exposicions sobre diferents malalties, cada alumne en va explicar una, hem fet 40 exposicions, entre tots hem après molt.

Després  varem anar al laboratori a fer diverses experiències amb matèria orgànica, amb càpsules de Petri i fins i tot amb massa mare de pa. Al principi semblava que no hi havia res però amb el pas dels dies vam poder veure com hi creixien colònies de fongs microscòpics observables a ull nu.

El que més ens ha impressionat és comprovar que encara que ens pensem que  tenim les mans netes perquè no hi veiem res la veritat és que  pot ser que hi tinguem microorganismes enganxats  perquè les mans ho toquen tot, ens ha quedat molt clar la importància de rentar-nos més sovint les mans.

Aquí us deixem algunes imatges :