Felicitats Joaquín!

Felicitem de tot cor al Joaquín G. A., alumne de 2n de l’ESO, i al seu tiet Felipe Almendros que la setmana passada van recollir junts el premi de millor interpretació masculina per la pel·lícula “El Arte de Frío” al Festival Cinespaña de Toulouse.

El Joaquín ens ho explica en aquesta imatge que ha volgut compartir amb tots nosaltres.

Podeu gaudir de la película a Filmins. Us deixem un tastet amb el teaser:

Beques de menjador

Davant la complexa situació generada per la pandèmia de la COVID19, el curs començarà el proper dilluns sense que es pugui facilitar la llista d’alumnes beneficiaris dels ajuts individuals de menjador.
Aquesta informació es farà pública en el moment que es disposi de la informació verificada… Llegeix més»

Ens retrobem després de l’estiu

A l’Institut Escola comencem un nou curs retrobant-nos després de l’estiu i donant la benvinguda als i les docents que s’incorporen al projecte educatiu.
Tornem amb energies renovades, per donar resposta a un curs ple d’oportunitats per a l’educació de l’alumnat i per aprendre plegats!
Llegeix més»