SEGON TALLER DE MEMÒRIA ORAL SOBRE LA GUERRA CIVIL PER L’ANTROPÒLOGA JULIETA OLASO

Aquesta setmana l’antropòloga Julieta Olaso ha compartit una sessió de treball amb els alumnes de 4t d’ESO sobre les tècniques de memòria oral. El taller es realitza des de l’Associació del Poble Vell de Corbera d’Ebre amb l’aval del Centre de Lectura de Reus i el suport de l’Institut Ramon Muntaner.

En aquesta ocasió, el nostre alumnat ha mostrat el treball basat en entrevistes orals a persones de la comarca que van viure la Guerra Civil quan eren infants. Vegeu una part de la sessió d’avui a l’aula Neus Català.