SORTIDA AL PARLAMENT

El dia 18 de Gener els alumnes de cinquè vam fer una excursió al Parlament de Catalunya.

Quan vam arribar al Parlament ens van repartir les acreditacions  i ens van explicar les normatives, també ens van separar per grups, uns anaven amb la classe B i uns amb la classe C, la classe A es va partir.  Abans a classe havíem fet grups i cada grup tenia un color: vermell, verd, blau i groc. Cada grup va fer 5 propostes que presentarien al Parlament, i  intentarien que el seu candidat fos elegit president/a del parlament o president/a de la generalitat de Catalunya. Quan vam arribar vam anar a esmorzar, després vam entrar al Parlament i ens vam asseure en uns llocs que ja ens havien preparat, allà els portaveus van exposar les propostes i vam pactar.  En el grup on estàvem el B i mig A va pactar el verd i el groc per una part i el vermell i el blau per una altra part. Va guanyar el verd i el groc, la presidenta del parlament de Catalunya va ser la Paula Punsola Carrion, i la presidenta de la generalitat de Catalunya va ser l’Alejandra Font Pradera.

Al grup C van pactar per una banda verd i groc i per l’altra blau i vermell. Va guanyar el blau i el vermell, el president de la generalitat va ser el Nil Gras Fuentes i el president del parlament de Catalunya va ser el Jan Delgado Llibre. Vam anar a dinar al Parc de la Ciutadella. Després ja vam tornar a l’escola i vam anar a un parc que està molt aprop.

Adjuntem l’enllaç que ens van enviar des del Parlament amb les fotografies que ens van fer.

A sota hi ha l’enllaç a la pel·lícula que hem fet de la sortida.

FI

Violeta