Preinscripció 2020-21

Benvolgudes famílies,

Ja tenim informació sobre el calendari i procediment per a la preinscripció i matrícula per al curs 2020-21.

El període de preinscripció serà del 13 al 22 de maig, i es farà principalment de forma telemàtica a través del següent enllaç: sol·licitud telemàtica.

Recordeu que les famílies del centre que heu de preinscriure algun germà o germana també heu de fer la preinscripció en aquestes dates i amb el mateix procediment.

Pels alumnes ja estan al centre NO CAL QUE FEU CAP TRÀMIT.

Paral·lelament, ens haureu d’enviar per mail la documentació identificativa i acreditativa dels criteris de prioritat, al correu electrònic a8076510@xtec.cat. En l’assumpte poseu el nom i cognoms de l’alumne/a a preinscriure.

Un cop rebuda la vostra sol·licitud us enviarem un e-mail de confirmació, que us servirà com a resguard.

Per aquelles famílies que no podeu fer la preinscripció de manera telemàtica, haureu de demanar cita prèvia mitjançant el telèfon del centre 937 59 84 66, on us atendrem de 9.00 a 13.30 a partir del dia 13 de maig. Les preinscripcions presencials es faran els dies 19, 20, 21 i 22 de maig, de 9 a 13.30h. Ens han informat que properament s’obrirà un mitjà telemàtic per agafar cita prèvia. Quan tinguem més informació us posarem l’enllaç al web.

Pel bé de la salut de tots i totes, us demanem que només feu servir aquest canal en cas molt excepcional, i que intenteu fer-ho tot de manera telemàtica. Si teniu dubtes, ens podeu trucar al centre en l’horari anteriorment citat, i intentarem resoldre’ls per evitar que vingueu.

Informació d’interès:

Calendari preinscripció i matrícula

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020. La informació de l’oferta inicial està subjecta a canvis. Fes clic al següent enllaç. Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-21.
  • Presentació de sol·licituds amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.