TREBALLEM L’EIX TRANSVERSAL DE L’INSTITUT ESCOLA. EL RECICLATGE

El matí del dia 4 de febrer, el centre ha canviat la seva dinàmica i horari habitual per desenvolupar l’eix transversal d’aquest curs: El reciclatge.

Alumn@s, mestres i professorat hem dedicat tot el matí a fer tallers de reciclatge de materials. L’ organització ha estat internivell, barrejant-se a cada taller alumnat de totes les edats (de P3 a 1r d’ESO).
Les activitats proposades han estat ben diverses i s’han fet amb molta imaginació i creativitat productes com: Cases d’ocells, clauers, embolcalls, llibretes, jocs…

Aquí us deixem unes fotografies de la jornada. (Premeu a sobre de la imatge per accedir a l’àlbum)

En acabar, amb els alumnes de 1r d’ESO hem fet un taller ben especial, fabricació de sabons amb oli reciclat. Aquesta darrera activitat s’ha reservat a l’alumnat més gran del centre, doncs requeria molta paciència i ser curós amb les reaccions químiques que es produeixen durant el procés.

Aquí us deixem unes fotografies del taller. (Premeu a sobre de la imatge per accedir a l’àlbum)

La  resta de la setmana, s’han continuat  fent xerrades en alguns cursos, relacionades amb l’eix. Aquí us deixem algunes fotos representatives del dia.