MESURES RELATIVES AL CORONAVIRUS.

Benvolgudes famílies,

Seguint les instruccions del departament d’Educació, hem pres les mesures següents:

Us facilitem l’enllaç

• S’anul·len o ajornen les ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES fora del centre i els TALLERS que impliquen personal docent, personal no docent o alumnat de diferents centres.
  • S’ajornen les COLÒNIES de P5, 2n i 4t, previstes per la setmana vinent. Us donarem informació de les noves dates tan aviat puguem.
  • L’activitat de PISCINA de 1r de primària, vinculada a Educació física, queda anul·lada.
  • La campanya de DONACIÓ DE SANG i exposició de l’eix transversal prevista per divendres 13 de març es posposa.
  • Es faran les mesures preventives vinculades a higiene i informació del coronavirus recomanades, per l’alumnat de tot el centre.
  • EXTRAESCOLARS.  Es mantenen les activitats extraescolars que es fan centre, però l’alumnat provinent d’altres centres no podrà gaudir-ne. L’activitat de pàdel i tennis queda anul·lada a l’espai de La Genera.
  • FORMACIÓ DE CLAUSTRE. S’ajornen totes les sessions previstes.

• PORTES OBERTES. De moment es mantenen les portes obertes del 20 de març, però aplicant les mesures recomanades pel departament. Es faran xerrades en grups petits per evitar l’aglomeració de persones.

Aquestes mesures es poden veure modificades en funció de les indicacions que ens arriben des del departament d’Educació. Us anirem informant de totes les novetats.