EL TORTELL DE REIS FRANCÈS

L’alumnat de francès ha celebrat el dia de Reis menjant el tortell de reis francès !

La Galette des Rois (el tortell francès) és un pastís que es menja tradicionalment el dia 6 de Gener.la tradició diu que s’ha de tallar i donar un tros a cada convidat, però amb la particularitat que, el nen o nena més petit ,des de sota la taula i sense mirar el pastís , és qui diu a qui li toca agafar el tall. Aquella persona que trobi la fava es convertirà en rei o reina.

A la classe, ha estat la Georgina la més jove, i la Daniela s’ha convertit en reina!

Avec les élèves de français on a célébré l’épiphanie avec la Galette des Rois!

La Galette des Rois est un gâteau qui se partage traditionnellement le 6 janvier, le jour de l’Épiphanie. On coupe une part pour chaque invité et traditionnellement, l’enfant le plus jeune, passe sous la table et sans regarder dit à qui on donne la part. La personne qui trouve la fève devient le roi ou la reine.

Georgina a été l’élève plus petite, et Daniela est devenue la reine!