CIENTÍFIQUES AL PLA

Ha arribat la setmana de la dona científica i des de l’IE Pla de l’Avellà ens hem volgut sumar a la iniciativa de #100tífiques

Durant les dues properes setmanes, algunes dones del nostre entorn que tenen relació amb la ciència, es connectaran amb diferents grups i compartiran amb l’alumnat la seva experiència. Volem agraïr a totes la seva disponibilitat, gràcies a la qual podem dur a terme un projecte que ens sembla molt important, com és donar visibilitat a la dona en l’àmbit científic. Sabem que us prenem una mica del vostre temps, bé a nivell personal, bé laboral, però sense vosaltres aquesta proposta no hauria estat possible!

Aquí teniu el cartell informatiu que l’alumnat de 4t ha preparat per fer-ne difusió, felicitats per la feina feta!