GAUDIM DEL TEATRE!

El passat dijous 28 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir de l’obra Maremar al teatre Poliorama. L’espectacle forma part dels continguts de les matèries de música, llengua castellana i tutoria.

Des de l’àmbit lingüístic, l’alumnat va fer una sessió preparatòria a l’aula per contextualitzar l’obra i ha realitzat el projecte “La voz de la crítica”, en el que com autèntics crítics teatrals, han elaborat una crítica de l’espectacle. A continuació, teniu una selecció de les seves valoracions en el cartell promocional de l’obra.

Des de l’àmbit musical, s’analitzarà el contingut musical de l’espectacle (capella, danses, percussió…) enllaçant amb la temàtica dels refugiats, que és fil conductor de l’obra teatral i que també es treballarà des de tutoria.