DANSA CREATIVA ACTIVITAT 1

Hola a tots i totes,

donat els problemes que hi ha per a obrir les presentacions de l’activitat 1 us poso un enllaç en PDF per a què no hi hagi problemes (l’activitat 2 ja l’he penjat així). Disculpeu les molèsties!

Alumnes de 1r i 3r cliqueu aquí: DANSA CREATIVA ACTIVITAT 1 MiS

Alumnes de 2n, 4t, 5è i 6è cliqueu aquí: DANSA CREATIVA ACTIVITAT 1 MiC

Hola a tots i totes,

Aquesta setmana comencem un projecte on treballarem conjuntament les àrees de música i educació física.

Per a conèixer més del que volem que feu i pogueu fer la tasca que us proposem aquesta setmana obriu el següent enllaç que us portarà a una presentació de google on teniu tot explicat.

(Atenció: les presentacions que obrireu NOMÉS són de lectura. No heu de demanar permisos d’edició. Són per a explicar quina tasca heu de fer. A l’última diapositiva sempre explicarem com la tramesa de la tasca).

Alumnes de 1r i 3r

DANSA CREATIVA ACTIVITAT 1 MiS

Alumnes de 2n, 4t, 5è i 6è

DANSA CREATIVA ACTIVITAT 1 MiC

Un cop acabada la feina no oblideu enviar-la als mestres de música i educació física.

Us trobem a faltar! Una forta abraçada!

Marta, Sabina i Carlos.