AMBIENTS D’APRENENTATGE EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest any ens hem iniciat en un nou Projecte metodològic i organitzatiu a l’etapa d’educació infantil: els AMBIENTS D’APRENENTATGE.

Donant resposta als interessos i necessitats de joc i aprenentatge dels nostres alumnes a partir de materials, propostes i espais més motivadors.

Dues tardes a la setmana (Dilluns i divendres) cada alumne tria un dels vuit ambients que hem creat i dur a terme algunes de les propostes que oferim.

Els Ambients son:
Contes, Llum i color, Natura, Món de lletres, Acció i emoció, Construïm, Art, Descobrim.

En aquest vídeo podreu veure algunes de les propostes dels nostres ambients i entendre una mica més el perquè del gran èxit que estan tenint aquestes propostes amb els vostres fills i filles.