TRAVELLER TOYS

Hem iniciat el Projecte Traveller Toys amb 5è. És un projecte compartit  amb Polònia, Truquia i Ucraina. Cada escola tenim una joguina i un diari que enviarem als altres països, els alumnes participants faran fotos de costums, llocs on viuen o d’altres amb la joguina en qüestió. Enganxarem les fotos dels alumnes i ells mateixos escriuran comentaris. Cada mes la jogina serà enviada a un país nou. Finalment rebrem la nostra joguina i el nostre diari omplert de fotos i informació dels altres països participants.

A banda d’això també fem activitats utilitzant eines WEB2, intercanviem videos, fem concurs de logo, chats…

Els nens i nenes de 5è estan emocionats i molt engrescats amb tot plegat.

************************************************************************************************************************************

The project “Traveler Toys” is going to bring different regions together. The partners use WEB2 tools and make some meetings to share the details. Our toy will travel to other country. During the visit , we will do the different activities with the toy , take photos and videos then describe them in the toy’s travel diary on Twinspace. Pupils will take pictures of the location of the school, a typical school day and any hobbies that the children are involved in. Besides they will write messages, draw pictures and stick photos into mascots diary. Through toy travel students will learn about the beauty, customs, food, songs , famous people of host country. We can say that The toy will help children learn about the culture, customs, traditions and the heritage of another European town and country.

Enjoy the pictures!
Disfruteu de les fotos!